Εντάχθηκε στο ΠΕΠ Κρήτης (ΕΣΠΑ)
Στο ΠΕΠ Κρήτης εντάχθηκε το έργο που προγραμμάτισε ο Δήμος Μαλεβιζίου για το υδρευτικό δίκτυο στον οικισμό Μαράθου. Συγκεκριμένα, το έργο συνολικού προϋπολογισμού 449.000,00€, αφορά στην αντικατάσταση του υφιστάμενου υδρευτικού δικτύου και φορέας υλοποίησης είναι η ΔΕΥΑ Μαλεβιζίου. Τη σχετική απόφαση ένταξης στο ΕΣΠΑ υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης.
Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας ανέφερε: «Προχωράμε με σταθερά βήματα. Ευχαριστώ θερμά τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, για την ένταξη στο ΕΣΠΑ της αντικατάστασης του υδρευτικού δικτύου στο Μάραθος. Ένα αίτημα χρόνων που αναμένεται να δώσει οριστική λύση στις συχνές βλάβες και τις διαρροές που δημιουργεί το παλαιωμένο δίκτυο. 449.000,00€ για νέους αγωγούς 3ης γενιάς, συνολικού μήκους 2.650μ.
Στόχος μας η συνολική αναβάθμιση της ύδρευσης στον τόπο μας. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΜ Τάσο Λιαδάκη και τον Αντιπρόεδρο Γιάννη Βάμβουκα, το Διευθυντή Γιώργο Κουγιουμτζάκη και τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΔΕΥΑΜ. Συνεχίζουμε!»
Ειδικότερα, προβλέπεται αντικατάσταση του υφιστάμενου δικτύου ύδρευσης εντός των ορίων του οικισμού του Μαράθου, με αγωγούς πολυαιθυλενίου (PE100) υψηλής πυκνότητας τρίτης γενιάς συνολικού μήκους 2.650 m. Το νέο δίκτυο ύδρευσης που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο, θα αποτελείται από:
- Αγωγούς 3ης γενιάς ΡΕ100/ Φ110/PN16 συνολικού μήκους 900m,
- Αγωγούς 3ης γενιάς ΡΕ100 Φ90/PN16 συνολικού μήκους 500m και
- Αγωγούς 3ης γενιάς ΡΕ100 Φ63/PN16 συνολικού μήκους 1250 m.
Εκτός από την επιλογή των αγωγών για την ορθή λειτουργία και προστασία του δικτύου σημαντική είναι και η τοποθέτηση κατάλληλων εξαρτημάτων όπως, δικλείδες ρύθμισης της παροχής, εκκενωτές και αερεξαγωγοί. Θα κατασκευαστούν φρεάτια καθαρισμού, τα οποία θα τοποθετηθούν στα χαμηλότερα σημεία της χάραξης και θα χρησιμεύουν για την εκκένωση τμημάτων του αγωγού στις περιπτώσεις βλάβης ή εργασιών συντήρησης του δικτύου. Για την αποφυγή συγκέντρωσης αέρα, θα τοποθετηθούν αερεξαγωγοί εκεί όπου παρατηρείται βραδεία άνοδος του αγωγού και στη συνέχεια απότομη κάθοδος.
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31/08/2020